lördag 27 september 2008

Min hall, ett inferno!


Så här ser det ut i min hall för tillfället ... Jo, ni ser rätt, det är en resårmadrass! Den ska ligga i min dotters säng, men den kom inte längre än så här igår kväll. Det var två madrasser först; den andra ligger nu i min sons säng. Denna blev ensam kvar när orken tog slut. Den blockerar ytterdörren precis, så när som på någon decimeter. Inte särskilt välkomnande, eller hur?




Ganska praktiskt för ovälkomna gäster dock; föreställ er scenariot: det kommer någon som du absolut inte har lust ska komma, de öppnar dörren och...Suprice!! Jag kan tänka mig några personer som passar för en sådan överraskning... Shame on me ...


Nä, jag måste nog skynda mig på att flytta på åbäket innan det händer en olycka! Det vore ju fruktansvärt om den skulle krossa den rara gamla damen från Frälsningsarmén...!!

Inga kommentarer: