tisdag 9 juni 2009

Oops...precis en månad sedan jag bloggade sist...



Oj, vad tiden går fort..

Jag har haft lite mycket att göra de här veckorna; jobb, skola och lite huvdbry kring inredning, precis som vanligt ;). Men bloggandet har det blivit sämre med, det har liksom inte blivit tid till det, tyvärr!

Men nu...nu har har det handlats tapeter minsann! Äntligen blir det till att tu itu med det superfula sovrummet. Det blev stagnation förra gången jag skulle piffa till där uppe, total brist på inspiration...och på snygga tapeter också, för den delen!

Sist jag var på Rusta hittade jag den mörkt grå/svarta tapeten med kvistar och blommor på, jag fastnade för den på en gång. Den ska bli en fondvägg alldeles bredvid sängen. Den cremevita tapeten fyndade jag på Colorama för 79:- rullen. Det syns inte så bra på bilden, men den är lite blank med ett litet diskret mönster, och den skimrar så fint i dagsljus. Det allra bästa är att det inte är någon mönsterpassning på den!

Toppen, toppen!



4 kommentarer:

Mor Duktig sa...

Hej! Nu är ja här ockås...

Jessica Fotograf sa...

Hejsan,

Vilken fin blogg du har! Kikar gärna in här igen!

Jes

Inas sa...

Hej Du!
Vad fint det kommer att bli... Ha en trevlig helg och goa kramar ina

Sus sa...

Men åh!
Du borde komma hem till oss och hjälpa till med inredningen ser jag!
Good taste!