söndag 8 februari 2009

Var är våren?



Ja, det kan man verkligen fråga sig när man tittar ut genom fönstret! Det har nu snöat konstant i 2 dygn och det är löjligt mycket snö ute! Vi skulle egentligen tagit en tripp till IKEA idag, men det var det ju bara att glömma!
Jag beställde en del saker från Ellos rea för ett tag sedan, bland annat en fyrkantig vas och fuskgräs att sätta i den. Den enda färg som fanns kvar på vasen var en ful beige nyans, men jag beställde den iallafall; den går ju att måla!

Sagt och gjort: nu är den målad vit och det blev mycket bättre! Jag knöt ett naturfärgat snöre runt också, det blev rätt ok. Nu ska jag bege mig till tvättstugan och städa upp röran där; det blir nästan lika roligt som att åka till IKEA... eller inte!

2 kommentarer:

Jessica sa...

Nej det förstår jag att det inte är lika kul att vara i tvättstugan som ikea, jag har själv den tjänsten idag. Men min anledning är lite roligare, vi är ju nyss hemkommen från en fjäll resa och nu ska allt tvättas för på tisdag åker jag och gubben till solen, barnen är här hemma i snön så dom måste ju ha lite rena och varma kläder så jag får ha tvättstugetjänst idag. Tack för din härliga blogg än en gång kram jessica

Vita små hjärtan sa...

Vit färg är magisk...kan förvandla allt... Kram