torsdag 26 mars 2009

Lite väl vitt ute..väl?





Särskilt med tanke på att det faktiskt är slutet av mars nu! Jag börjar tro att vi aldrig blir av med snön...blää!


Jag hade tänkt måla om väggarna i köket idag, för dom ser verkligen smutsiga ut. Det är det som är nackdelen med vårsolen; man ser alla smutsiga fönster och allt damm då! När jag väl skulle sätta igång så upptäckte jag att jag naturligtvis hade glömt att köpa en ny roller! Färg, penslar, men ingen roller låg det i påsen! Nähäpp, det blev ingen målning idag då! Fast å andra sidan hörde jag att det är rea på tapeter i vår Coloramabutik... Man kanske skulle göra sig en liten tur dit ändå och slå två flugor i en smäll ;)

3 kommentarer:

Jessica sa...

ja det ser likadant ut hos oss vi har ändå varit ute och byggt på trädkojan oh sen tog vi en fika där i hihi ha det bra jessica

Wilma sa...

Ja, snöandet tar aldrig slut i år!
Kanske ska tala om för vädergudarna att det står sommartid i almanackan på söndag :)...

Inas sa...

Ja det kan man undra när kommer våren. vi har oxså massa snö.... börjar bli trött... Tänkte börja med betongkrukor men glömt köpa betong så jag ska också göra en sväng till något ställe där de har betong. Ha en bra kväll goa kramar Ina