tisdag 24 mars 2009

Tisdagstema och virus


Dagens tisdagstema är... platt! Den här bilden tog jag för två somrar sedan, när vi var på semester hos en kompis i Örebro. Det kanske inte ser ut att vara så mycket platt på bilden, men om man tittar på landskapet runt omkring allén så uppfattar jag det som väldigt platt. Då jag bor i norrland är jag van vid betydligt mer "höga berg och djupa dalar" landskap. Fler tolkningar av "platt" finns på www.tisdagstema.se

Ja, det har inte blivit så mycket bloggande eller surfande för mig på sista tiden, tyvärr! Det har mestadels berott på virus; både i datorn och i familjen. Med detta märkliga väder är det inte konstigt att förkylningsvirus slår rot! Ena dagen är det 13 grader varmt och nästa dag är det -10! Maken till långdragen vinter får man leta länge efter!

Nä, nu är det bara att hålla sig inomhus och kurera sig tills alla är pigga igen! Jag har så mycket projekt på gång och det bara kliar i fingrarna på mig i väntan på att få sätta i gång och fixa. Hoppas bara att det inte blir några fler virusangrepp i datorn, nu när jag äntligen kan surfa igen!
Posted by Picasa

7 kommentarer:

annalarssonphotography sa...

Jag förstår vad du menar! :)

Jag tycker om din bild.
Hoppas familjen kurerar sig!

Ha en fin tisdag!
Anna

Karin Wijk sa...

Ett platt landskap men inte tråkigt för det. Fint med skuggorna från träden!
Känner igen det där med virus, mest i familjen som tur är ;-)Man hinner inte med så mycket överhuvudtaget då.
Hos mig är landsskapet också platt, fast mer vitt./ Karin

Elisabeth sa...

Härlig bild! Och jaa, landskapet kring Örebro är verkligen platt.

Nukke sa...

Riktigt fin landskap i din bild !!

Monkan sa...

Jättefin landskapsbild, helt klart platt. Usch vad jobbigt med virusen.

Fröken Fräken sa...

Ja, nog är det väldigt mycket vinter än - när ska det ta slut? Jag vill också ha rapsgula fält omkring mig, inte snöberg!

Hoppas att det är slut på virus för er del!

Jessica sa...

hoppas både ni och daton är fri från virus och även jag är van vid icke platt mark så jag håller med om bilden hihi kram jessica