tisdag 14 april 2009

Så var påsken över...


och idag är det första dagen på barnens påsklov! Påsken har varit bra med god mat och trevligt sällskap :) I onsdags kom min barndomsvän resande från Örebro med barnen, så i helgen har Wii spelet fått visa vad det går för; det blev en del bowling och tennisspelande iallafall!

Det blev en hel del godismumsande också! Denna veckas Tisdagstema är favoritgodis, och eftersom jag inte har någon särskild favorit, så tog jag en bild på hela godisskålen!

Fler bilder finns på http://www.tisdagstema.se/

Nä, nu ska jag gå ut i det fina vårvädret och se om jag hittar något fint att fotografera!

5 kommentarer:

Inas sa...

Hej Du!

Kul att du tittade in och tyckte om halsbandet... härligt med godis... tyvärr har det blivit alldeles för mycket under påsken. så vi ska ut och cykla nu ha en bra dag. goa kramar Ina

annalarssonphotography sa...

Mycket godis kvar i din skål! :)

Hoppas du hittade nåt trevligt att fota på din runda!

Ha en fin kväll!
Anna

Jessica sa...

ja vi har ätigt godis så det står ut i öronen påoss nästan hih ha det så bra på påsklovet kram jessica

Milla sa...

Mmmm så mycket gott i din skål!

Pialotta sa...

Massor av lösgodis.. Av allt det där kan jag kanske tänka mig Punchpralinen .. gillar inte lösgos något vidare, men fint fotat..