tisdag 7 april 2009

Tänkvärda ord



Tänk att det ska vara så svårt att hitta saker som passar att sätta upp på väggarna efter en ommålning! Det är helt omöjligt att sätta tillbaka tavlor och annat som satt där tidigare. Endera är det fel färg på ramar, eller så skär sig tavelmotiven hiskeligt mot den nya väggfärgen! Ja, snacka om i-landsproblem!

I väntan på att det där "rätta" ska dyka upp och pryda min köksvägg, så har jag försökt mig på att texta på en bräda. Det blev ju inte så där jättesnyggt men det får duga tillsvidare i allafall. "Be the cange you wish to see in the world" står det på brädan. Riktigt tänkvärda ord, tycker jag!

4 kommentarer:

Sussi sa...

Snyggt och trevligt med egna tankeord, glad påsk

Jessica sa...

ja men visst är det svårt att sätta tillbaka det som suttigt på väggen jätte fin planka dock ha det bra kram jessica

Karin Berg sa...

fina ord tycker jag :-)
trevlig påsk.

Marie sa...

Jag håller helt med om att det är jätte svårt att hitta tavlor och saker att sätta upp på väggarna. Jag är jätte feg med det där, man vill ju inte göra ett hål i onödan :)
Glad Påsk!
Kram Marie