lördag 1 november 2008

Juldrömmerier och Halloweenmonster...

Tänk vad Internet är fantastiskt ändå! Bara sitta hemma i soffan med kaffekoppen och kolla runt i alla mysiga nätbutiker, ser man något man tycker om är det bara att klicka hem det. Toppen! Det är så julhandeln ska skötas. Lungt och fint, ingen trängsel, inga köer. Nu är ju alla butiker fullproppade med julpynt, så nu är det extra roligt att kika runt! Ja jag hittade faktiskt en del fina saker:




Dörrkransen tycker jag såg fin ut, passar på vår dörr som är brunbetsad. Tyvärr var priset inte riktigt i min smak, men det går nog att pyssla till något liknande själv, med lite (läs mycket!) tålamod. Kandelabern skulle passa finfint på julbordet och fotogenlyktan hängande ute i något träd. Nice! (Alla bilderna ovan är lånade från http://www.parcourrier.se/ med tillstånd)

Jag måste sätta in en bild på lilla "M" också, som precis höll på att skrämma livet ur mig! När jag kollade upp från mina juldrömmerier så såg hon ut så här:
Ja det är inte lika hemskt som det ser ut! Det visade sig att hon hade ätit upp det mesta av körsbären som "D" hade tinat upp från frysen. Vårt eget lilla klåfingriga Halloweenmonster!

2 kommentarer:

Marie sa...

Åh den där kransen vill jag oxå ha. Så smidigt med internet men så farligt för plånboken :)

Sus sa...

Du BORDE komma hem till mig och julpynta!
Jag tycker att det bara är en massa bök...
Snääääällaaaa????