måndag 1 december 2008

Kan man ha det så mycket bättre...?


Nä, jag tror inte det :)
Sitter just och läser nya numret av "Allt i hemmet" i skenet av adventsstjärnan i fönstret (därav den extremt gula bilden!). Samtidigt lyssnar jag på "Jul med Sanna, Shirley och Sonja" som går på 4:an. Alla barnen sover och"J" har gått i väg till kollegan"D".

Varje gång ett nytt nummer av tidningen dimper ner i brevlådan, brukar jag spara den tills kvällen när det är lungt och stilla, för att sedan ta fram den när alla gått och lagt sig. Då kokar jag en kopp te och tänder mitt mysljus, "Country linen" från Yankee Candle och bara myser i lugn och ro. Jag tror inte att man kan ha det så mycket bättre faktiskt...

1 kommentar:

Beas sa...

Åhhh...tack för tipset om böckerna! Jag visste faktiskt inte att det fanns en Mulle Meck som handlade om rymden. Sonen ÄLSKAR Mulle Meck och han har alla andra böcker om honom. Rakelböckerna har vi lånat i omgångar på biblo, men inte heller den har vi stött på. Nu måste jag in på Adlibris och kolla runt lite! :-)