fredag 16 januari 2009

Tack Wilma!

Jag har fått en utmärkelse! Tack för den Wilma!




(Text nedan kopierad från Wilmas sida!)


"Regler enligt följande:
Den nominerade får lägga upp bilden på hans/hennes blogg
Länka till den person som Du fick den ifrån
Nominera minst sju andra bloggare
Länka till dem i inlägget
Lämna meddelanden på de nominerades bloggar"

De inredningsbloggar jag vill ge utmärkelsen vidare till är följande:



Hemma på Landet

Romantiska hem

Lilla hjärtat

Vit stjärna

Beas Barnslikheter

Vita små hjärtan

Lilla Blanka


De bloggar jag skickar utmärkelsen vidare till är bloggar jag tycker om och som jag ofta besöker! Tack för all inspiration jag får från er!

9 kommentarer:

Stina sa...

Tack, vad du är go!
Blir jätteglad!
Kram Stina

Stina sa...

Då vill jag ge en tillbaka till dig. På höger sida, längst ner på min blogg...så får du en av dem som jag har gjort.
Du får den rosa med "Thank You!
Den kan du hämta om du vill.;-) Kram

Lilla fröken kavat sa...

Tack så mycket!

Vita små hjärtan sa...

Men tack snälla vad glad jag blev.....efter bara en vecka här!!!!! Kram kram....

Unknown sa...

Men himmel så glad jag blir!! TUSEN tack! Det värmde! Ha en fin lördag, kram Petra

Lilla Blanka sa...

Hej!

Men vad gullig du är! *Bamskekram*
Tusen tack för att du tänkte på mig!

Ha en jättefin helg!
Nu skall jag måla vidare :)

Kram
Mia

The gemini sa...

Bättre sent än aldrig, men GRATTIS till din utmärkelse. Visst är det kul!!

Lilla fröken kavat sa...

Tach! Ja, det är jätteskoj!

Lilla fröken kavat sa...

TACK... menar jag :)